Tuesday, January 11, 2011

Këngë Popullore Shqiptare 1




I remember buying this cassette at Belgrade international airport in 1987. It seemed like a curiosity at the time, considering where the kiosk was. And what it was and remains to be is a sampler of mostly rural Albanian music from Kosovo, recorded during the 1960s and the following decade. It features none other than Qamili i Vogël, the folklorist and ethnomusicologist who typifies the very beauty of Kosovar country-blues.

This cassette (like many at the time before they were made locally in Kosovo's capital Prishtina) was released on the Zagreb-based and state-owned Jugoton, who released many 45rpm EPs, LPs and cassettes of Kosovar-Albanian music. Naturally, this has been long out of print and has sadly yet to garner a CD reissue though the vast number of independent labels scattered throughout Kosovo.



With various world music compilations permeating record stores featuring Albanian music being relatively sub-par, Këngë Popullore Shqiptare (Albanian Folk Songs) represents true scope of Kosovo's traditional music as sung and performed by men and women from all the land's regions.

4 comments:

Unknown said...

I jam shume mirenjohese shtepise shpirterore qe me ktheu burrin qe me la per nje femer, ate moment qe me la burri mendova se humba gjithcka derisa nje miku im me dha shtepi shpirterore, kontakt WhatsApp, shkruajta dhe i thash dhimbja që po kaloja, kështu që ai më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë besoj dhe besoj në të se me siguri magjia do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë të bëja, kështu që ato gjërat u kryen dhe 48 orë më vonë burri im erdhi në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për shtëpinë shpirtërore, nëse keni nevojë për ndihmën tonë kontaktoni ata, ata janë të saktë dhe të sinqertë,
* Nëse doni magji për të ngjizur.
* Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
* Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
* Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
* Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. * Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në emailin spiritualhouse88@gmail.com ose WhatsApp +14353105448

Anonymous said...

Ekziston një mjek i fuqishëm vendas në botë. Nxitoni dhe dërgojeni atë në whatsapp: +2349046229159 Dr DAWN është një mjeshtër vudu, ai është një herbalist shpirtëror, astrolog shpirtëror, a keni qenë te mjekë të ndryshëm vendas pa asnjë zgjidhje. Ju duhet të dini se ka një mjek vendas që mund të gjejë zgjidhje për të gjitha problemet tuaja. Dr DAWN merr fuqi nga bota detare, WhatsApp në +2349046229159.
Nëse keni nevojë për ndonjë ndihmë shpirtërore për ndonjë nga këto të listuara, kontaktoni menjëherë Dr DAWN:
* magji dashurie
*nëse keni nevojë për kthimin e ish-it
* Ju dëshironi të bëheni të pasur dhe të fuqishëm në jetë
* Fryti i barkut
* Bum biznesi
* Përparim financiar
* Toni/fuqi urdhëruese për njerëzit e Perëndisë
* Sulmi shpirtëror
* Emërimi politik
* Fito çështjen gjyqësore
* Promovimi i kancerit/epilepsisë
Nxitoni tani dhe ne whatsapp +2349046229159

Anonymous said...

Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

Agnesa said...

Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619